Sunday, August 21, 2011

SORRY :/

time to change ! lepas neh aku berubah korang jangan nak bising nak cakap-2 lagi kay .aku dah ikot semua dah .kalau tak cukup lagi aku taktahu laa .semuanya sebab mulut yang berbicara .so aku mintak maaf lah kay .aku tegur tapi tanak layan tuh korang punya hal .okay aku salah anggap pasal lelaki tuh kan .kau tak hadap kan ? korang takyah nak cakap lah .aku dah mintak maaf tapi korang takboleh maafkan ? tugas aku dah selesai .jangan sesiapa kecoh suruh aku mintak maaf lagi lepasneh sebab bila aku mintak maaf semua buad bodoh macam takde hal je .kau egad diam je benda boleh settle ? ape lah salahnya kau cakap betul-2 meh datang jumpa aku .baru aku tahu mana salah mana silap dohh .haihh takpe kau boleh letak salah kat aku .nak blog nak remove semua kau punya pasal ! macam takboleh cakap baik-2 .last word IMSORRY :')

No comments:

Post a Comment