Monday, August 22, 2011

failed SAINS :'(

harineh dapat result lepas seminggu trial .tapi belum dapat semua lah kan .aku cuma dapat BI dengan SAINS je harineh .BI okay lah kan still B tapi tuh pun dah bersyukur ahh .tapi tibe sains pehh nak nages dohh aku tengok aku punya markah .35 jee dapat .serupa macam aku tak belajar .time trial neh jugaklah nak failed .ujian biasa lulus pulak kau --' nak luluskan 40 tuh jauh weh cikgu nak bagi 5 markah .haihh macam mana neh aku nak jawab .menggigil aku tengok markah aku sendiri .macam takde makne result aku kalau ade je yang failed .campak tong sampah jee ! aku rasa dalam class aku sorang je kot failed .malu dohh peh tahan kan jelah :( budak yang selama neh failed pun boleh lulus .lagikan aku .malu jee budak lelaki yang bodobodo pun lulus .aku boleh failed pulak .sedih je tadi aku tengok markah aku >< err saked haty jangan cakap !

No comments:

Post a Comment