Thursday, August 4, 2011

aku benci gile macam neh wee !

huhhh jangan cakap lagi ah kan .aku dah serabot .dengan trial yang nak dekat neh .BUKU kau kenapa semakin jauh dohh ? nak pikir tuh nak pikir neh .aku boleh target 4a yang lain g maty ah ! lagi-2 math .memang takboleh lah siel .cikgu neh tak tanye aku banyak-2 boleh arkk .sakai betol .ya allah tolonglah aku macam mana nak jawab math nanti .lagi-2 PMR tuh .pehh mase cepatlah jalan .laju lah sikit .bila nak habis sekolah neh .takpayah ade math ! takpayah ade cikgu lagi ! err lega -- takpe fara sekarang je kau penat .sekarang je kau susah sebab kau nak exam .kau tahanlah sikit .lagi berapa bulan je .eee lama lah berapa bulan tuh ? kenapa tak berapa saat ? haisss dugaan hidup sabar jelah .fara jangan malas lagi kau mesti boleh ! grr school like hell ! FUCKOFF !

No comments:

Post a Comment