Friday, July 29, 2011

capital L for you !

ARIFF YASSIN iloveyou and always love . sikid pun takpenah lupa kat kau tau .selalu ingat kau .rindu kau sangat .walau ape jadi pun aku sayang kau sangat .walau aku selalu buad kau sakit hati kan .im sorry and you juss dont know how im care about you .selalu nak tanya kau okay tak ? kau sehad tak ? kau buad apa .hmm kadang-2 tak dapat nak jumpa kau kan .yelah semua bz lagi-2 aku nak exam tahun neh .takpe nanti kite jumpa okay' kau selalu cakap kau sayang .kau selalu cakap rindu .samalah dengan aku .aku pnh janji dengan kau kan yang aku takkan text dengan lelaki lain lagi .yess lepas tuh aku terus tak text .biarlah dorang nak cakap aku sombong ke ape .sebab aku dah janji .no need to worry okay .mybe im not perfect for you but im try to be my self .kau jugak tau ! aku penah cakap kan kalau kau tak suka dengan perangai aku or ape je kau boleh cakap dengan aku kay' kalau apa-2 pun kau mesti bagitahu aku :) kadang-2 sebab nak jumpa aku kau sanggup datang even kau takdak transport masatuh .kau pergi cari kan .aku pun tunggulah kau kat tempat yang nak jumpa .takpe lama pun aku tunggu sebab aku tahu kau tengah cari transport then kau datang jugak .thanks biyy janji tak lupa .tapi kalau nak jumpa je kau ah yang selalu kena tunggu aku lama kan .atoto kesian kat kau sayang .eh takpe padan muke kau xD haha' aku selalu ade dengan kau kat sini untuk teman kau tau .aku tak pegi mana pun wee .im yours :) rindu kau sangat .im waiting for your call ,your text .cepatt text aku sebelum aku jadi gile kat sini ! cepatlahhh ! rindu neh nyahhhh :')


No comments:

Post a Comment